|
|||
|
|||
Fototävling 2006
Undrar om det blir någon fototävling i år? Skall åka på årets första Greklandsbesök i april och undrar vad man skall zooma in på.
Ypsilon |
|
||||
|
||||
Sv: Fototävling 2006
Citat:
Bästa bild och Roligaste bild är givna, men den tredje kategorin har skiftat från år till år, så även 2006. Den tredje kategorin har varit följande: Typiskt Grekland, Semestra i Grekland, Tavernor, Vatten och Blått. Frågan är då vilken kategori vi ska tävla om i år, förutom bästa- och roligaste bild. Skriv dina förslag här i forumet. Är du inte medlem i forumet klickar du på registrera här uppe till vänster. Du kan även skicka dina förslag via e-post. När det kommit in tillräckligt med förslag startar vi en omröstning om vilket motiv det ska vara i kategori tre. Janne / Kalimera PS. Tack Ypsilon för påminnelsen! PS 2. Förra årets vinnarbilder... |
|
|||
|
|||
Mitt förslag till tredje kattegori är Katter(!)
Motivering: Oftast hamnar ju bilder med katter högt på tio i topp så varför inte låta dessa få tävla i en egen klass? //Åke |
|
||||
|
||||
Ooh jaa! Låt oss få KATTER, alla "kattegorier". Dom är ju allestädes närvarande på de mest märkliga platser och i de mest underliga poser Härligt förslag. //Birgitta |
|
||||
|
||||
[INDENT]Det är väl dax för katte gorien äntligen
Annars har jag ett förslag till och det är "båtar" Kan tänka mig att det skulle komma in många fina bilder av dessa vackra och ibland roliga båtar Riitta [/INDENT] |
|
||||
|
||||
Varför inte vidga begreppet "katter" till "DJUR"? Då kan ju även alla hundar, åsnor, ödlor etc. få en chans att komma med.
Ann-Kristin. |
|
||||
|
||||
Jag skulle tycka det vore roligt med en kategori som lockar fram lite annorlunda bilder.
Har ingen bra rubricering, men kanske helt enkelt Ett annorlunda Grekland, En annan sida av Grekland eller nåt sånt. |
|
||||
|
||||
Det tycker jag också låter bra Elisabet Det skulle bli lite mer utmaning
Riitta |
|
||||
|
||||
Citat:
Inte en blå dörr så långt ögat når, alltså |
|
||||
|
||||
ja, mitt annorlunda grekland !
det håller jag också med om.... myssa... |
|
||||
|
||||
Citat:
- men uansett hva vi kaller kategoriene, TROR jeg bidragene fortsatt vil bli slik at vi synes de ville passet bedre i en a n n e n kategori enn den de deltar i - katter feks - er det vel umulig å unngå Kari |
|
||||
|
||||
Citat:
Precis vad jag skulle vilja, men förmodligen inte klarar av! Bra ide´! Lefteris |
|
||||
|
||||
Citat:
//Zanét |
|
|||
|
|||
Om det blir ett KATTegori tycker jag att kattbilder inte skall godkännas i kategori Bästa eller Roligaste bild. Hur skulle det vara med kategori Mat och Dryck?
Ypsilon, hundmänniska. |
|
||||
|
||||
Citat:
den kategorin kunde vara en stor utmaning där man klart ställer upp.... mvh Martinifk |
|
|||
|
|||
Måste också berömma Elisabet för idén. Ett annorlunda Grekland verkar hur intressant som helst och väldigt spännande att se vad olika folk kan lyckas sniffa upp med kameralinsen och även vad folks uppfattning är om ett annorlunda Grekland.
Eftersom jag är ny här, registrerades idag, så undrar jag när bidragen ska vara inskickade. Svaret ligger säkert på sidan men när jag ändå gjorde ett inlägg så... Supertack för en kanonsida, visste inte att det fanns en så utmärkt Greklandssida på Svenska. Den ska ni ha många klappar på axeln för, fortsätt i samma stil! |
|
||||
|
||||
Citat:
Fast SÅ HÄR tidigt tror jag aldrig någonsin vi har börjat prata om den! Men det visar väl helt enkelt att det med åren har blivit ett verkligt sug efter den Välkommen till Kalimera förresten! |
|
|||
|
|||
Både "Möten" och "Ett annorlunda Grekland " är jättebra förslag.....!
Det enda jag inte vill ha är en KATT-tävling!! Vi har väl sett alla typer av kattbilder redan?? Lissi - som nu säkert har fått MÅNGA kattvänner att se ut så här |
|
||||
|
||||
Inte mig i alla fall. Jag älskar katter, särskilt mina egna, men behöver ingen kategori för det ändå. Katter passar ju in i de kategorier som redan finns
|
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
|