|
||||
|
||||
Rhodos och Chalki
Ja då var det snart dags för den första av 4 bokade resor till Grekland
Är numera, sedan drygt en månad, pensionär och ser fram emot att kunna resa lite oftare. Vår första resa går av stapeln 29/4 och går till Rhodos. Där ska vi bo på Kristinas 6 dagar och sedan åker vi till Chalki. Chalki ska bli spännande för det är en helt ny ö för oss //maji |
|
||||
|
||||
Sv: Rhodos och Chalki
Oj, nu blev jag avis. Skulle också kunna tänka mig att bo på Kristinas, där är så trevligt! Chalki kommer ni säkert tycka om. Byn är hur mysig och fin som helst!
|
|
||||
|
||||
Oh, vad härligt! Den här perioden av året sitter jag på kontoret och är avis på alla ger sig ut på vårresor... Men härligt att ta del av allas era resor också!
Ha det underbart och grattis till pension! Bea |
|
||||
|
||||
Ja det ska bli så härligt att få komma iväg
Kristinas på Rhodos är ju jättemysigt och Chalki ska bli såå spännande Bea tack för gratulationer till pensionen! Det är så härligt och känns så lyxigt så man knappt tror det är sant //maji |
|
||||
|
||||
Citat:
Håper dere blir like fornøyde som vi er - og når jeg ser dere har valgt CHALKI blir jeg så g l a d Jeg/vi elsker den lille perlen var der okt 2012,april2013, mai2014, og skulle vært der i okt - 15..., men "ting" skjer, vi måtte endre planer..., men til Chalki skal vi igjen Når det gjelder Rhodos, og "Kristina's Rum", så vil jeg si det på svensk " det er hur mysigt som helst" - en oase i Gamlebyen - vi har bodd der tre ggr, to korte opphold, og et som varte en hel måned Dessverre er det blitt f o r dyrt / koster mer enn vi ønsker å betale, så vi har ikke bodd der de to siste gangene vi har vært på Rhodos. Om noen vil bo bra og billig i nybyen, nær strendene, kan jeg v a r m t anbefale " Hotell Svea" Fhv små, men komfortable rom, kjempetrivelig personale og billig - og svensk Vi betalte 28 euro inkl frokost, du velger hva du vil ha, vi valgte deilig omelet hver morgen (4), er det det dere kaller et "fynd" eller "hyfsat" pris..? - litt Chalkiinfo kommer i tråden der du spør |
|
|