|
||||
|
||||
Något irriterad sjöborre ...
Varför står det att jag är obehörig när jag försöker skicka något? Har tryckt på förhandsgranska inlägg. Efter att ha skrivit en hel roman ... Kanske något överdrivet ... Så är allt borta. Tre gånger! Vad är felet?
|
|
|||
|
|||
Sv: Något irriterad sjöborre ...
Citat:
Lissi |
|
||||
|
||||
När vi skriver en "roman" skriver vi alltid först på word och kopierar in det. Vi har varit med om så många gånger att vi inte längre är behörig.
Lite mer problematiskt när man ska lägga in bilder, men när man gör ett album på Kalimera-forumet har man det alltid kvar. Sen när man ska föra över dom till inlägg kan det ju falera. Birgitta |
|
||||
|
||||
Jag vet inte varför det blir så, men jag vet att man blir irriterad. Jag kopierar alltid all text innan jag klickar på förhandsgranskar, och publicerar inlägget. Om det händer kan jag prova igen.
|
|
|||
|
|||
Vad är exakt tid man är inloggad innan man blir utloggad automatiskt pga. inaktivitet?
Råkade också ut för detta någon gång för många år sedan, skriver inte "romaner" längre. /Hasse |
|
||||
|
||||
Om man inte är aktiv loggas man ut efter 60 minuter.
|
|
||||
|
||||
"Romanen" kanske tog lång tid. Men det sista jag skrev tog kanske tio minuter. Jag får väl försöka skriva i Word och sen kopiera.
|
|
||||
|
||||
Mystiskt! När jag skrev ovanstående två rader vilket bara tog några minuter och sen skickade, så stod det obehörig... Sen vips så kom de in?
|
|
|||
|
|||
Nu väntar vi ivrigt att läsa!
Lissi |
|
||||
|
||||
Tror att det är den automatiska favoritö-censuren som har utlösts. Det är när du skriver litegrand om Tilos och "en hel roman" om Kreta som den spärrar. Berätta först lite mera om Tilos så ska du se att det fungerar!
Masse |
|
||||
|
||||
Citat:
Prova med ett annat nätverk som se om det går bättre. |
|
||||
|
||||
Jag lider av dys-data-lexi, tror jag ... Trådlöst nätverk Men jag frågade när vi kom till hotellet efter wi-fi, och efter att betalt fick jag en lapp med siffror. Och jag lyckades komma in, alldeles själv.
De där med trådlöst nätverk har jag aldrig förstått mig på. Hemma har nog inte trådlöst eftersom vi har ett ormbo av sladdar under skrivbordet ... |
|
|||
|
|||
Citat:
Men jag är nyfiken på vad Du ska skriva om Kreta Lissi -som åker dit om 15 dagar! |
|
|