|
||||
|
||||
Beställa
Vi planerar att resa till Grekland i september som vi brukar.
Så nära jag var att beställa 2 flygstolar + boende på Kreta (Booking) för runt 7800 för oss två!! Jättebra pris, men nu ser jag att charterbolagen börjat sänka priserna..😰 Ving är först med att sänka men nu väntar jag på Airtours som jag tycker är väldigt bra..av egen erfarenhet! Gärna 2+ hotell, mysigast så! Sen är man lyckligt lottad som inte behöver välja bort Grekland bara för att det har blivit varmt här hemma..det är ju allt det andra man vill ha Det är lite av en sport det här.. Så kul!!! / Kajja Senast redigerad av Kajja den 2018-05-31 klockan 00:04. |
|
||||
|
||||
Sv: Beställa
Citat:
Citat:
Lycka till med planerandet! |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||
[QUOTE=Kalimera;408573]Ett litet tips från coachen: om du bokar hotell via denna länk går några kronor till Kalimera.
Men det är ju lysande Janne! Gäller det alla bokningar eller bara boende i Grekland? MVH zakka |
|
||||
|
||||
Det gäller alla bokningar i hela världen.
|
|
||||
|
||||
En praktisk / teknisk fråga Janne! Det händer då och då att jag använder Booking.com. Min fråga är därför .....
För att Kalimera ska få en släng av sleven hur ska jag då göra. Ska jag gå in via BC;s annons på Kalimeras hemsida (även om jag inte ska resa till Grekland) eller finns det någon bokningskod som man kan använda? Oftast väljer jag att boka direkt med det aktuella hotellet, men ibland är BC smidigare och kanske lite tryggare när hotellets egna uppgifter är lite luddiga. Och om jag använder BC så vill jag ju självklart gärna gynna mitt "husorgan" Kalimera. En liten ruta på Kalimeras startsida om det här hade kanske varit bra. ..... eller kanske inte? Du har väl en del andra annonsörer som kanske inte blir så glada då! Men i den mån du kan marknadsföra det utan att det stör andra så är det ju bra eftersom vi är några stycken som gärna supportar Kalimera. Masse PS Om detta är lite OT så får du väl lyfta över mitt inlägg i en ny tråd! DS |
|
||||
|
||||
Citat:
Citat:
|
|
|