|
||||
|
||||
Sv: I-landsproblem!
Det ska bli så spännande att höra om vad det blir för destination och om det uppfyllde era förväntningar! Önskar er lycka till
/ Kajja |
|
|||
|
|||
Jag tog inte med Karpathos som alternativ den 18e.
Finns inga lägenheter med pool i Karpathos stad Uppfyller inte damernas krav... |
|
||||
|
||||
Citat:
/ Kajja |
|
|||
|
|||
Apollo reser torsdagar
Funkar inte för "Tjejerna! :-( |
|
||||
|
||||
Sv: Re: I-landsproblem!
Citat:
Jag vet inte om lägenhet/studio var ett av kraven, om inte så borde Electra beach vara ett bra alternativ i Pigadia. Perfekt läge vid stranden, pool, nära centrum och väldigt bra mat i restaurangen. Har inte bott där själv, men vet att hotellet är omtyckt! Tror dessutom att Airtours flyger lördagar. Maria Senast redigerad av MariaJ den 2018-11-01 klockan 21:37. |
|
||||
|
||||
Tack för alla tips! Nu är det så att fler av ”tjejerna” vill tillbaka till Kreta och Agia Marina. När jag så ringer resebyrån för lite information, får jag veta att det är näst intill fullbokat det datumet. Och då ringer jag i oktober...
Så vi får se... |
|
|||
|
|||
Ni kan ju kolla Norwegian..och boende via booking Transfer för många är lätt att fixa med Suntransfers.com
|
|
||||
|
||||
Hej, nu vet jag ju att det inte är Grekland men har ni varit på Cypern?
Skulle kanske passa in på önskemålen från tjejgänget, dessutom är ni nästintill garanterade fint väder . |
|
||||
|
||||
Citat:
|
|
||||
|
||||