|
||||
|
||||
GRATTIS Birgitta!
Birgitta (yannis), varma gratulationer på din födelsedag!!🌹🌸🌹🌸🌹
/ Kajja |
|
||||
|
||||
Sv: GRATTIS!
Ja verkligen! Grattis!
/ Anne |
|
|||
|
|||
Grattis från mig också🌹🌹🌹
Piam-Pia |
|
||||
|
||||
Stort grattis kära Birgitta! |
|
||||
|
||||
GRATTIS BIRGITTA!
|
|
||||
|
||||
Jättegrattis på din dag, Birgitta!
|
|
||||
|
||||
Varmt Grattis från mig också!
Masse |
|
||||
|
||||
Sv: GRATTIS Birgitta!
TACK för härliga hälsningar och gratulationer på min 70-årsdag! Det värmer så mycket för mig just nu. Min öluffarresa till sydvästra Kreta har gått stå, men jag hoppas snart på en ny resa. För 3 veckor tyckte Hälsocentralen att mitt blodsocker absolut inte får vara så högt. Det blev akuten och 12 dagar på MAVA. Diabetes har konstaterats och nu försöker jag handha detta. Till min födelsedag åkte jag till Arnes son med familj i Sundbyberg. Det känns tryckt att vara här. Vi firade med Plankstek och tårta. Jag blev nog lite vimmelkantig! Alla vet att jag är förälskad i blommor. Och jag blev inte utan,,,,, TACK återigen! Birgitta. |
|
||||
|
||||
Grattis Birgitta, en dag för sent, men vi är på resande fot. Firar mannens 70-års dag i Malaga😃 Vi åker till Kreta i höst. Innan dess hoppas vi på Amalfikusten och Lefkas 😎Ha det bra och hoppas du fixar diabetesen!Lena och Nisse
|
|
||||
|
||||
Tråkigt att höra om din diabetes och att du var tvungen att avboka din resa. Men hälsan går före allt. Jag blir jätteglad att du firade din dag i Sundbyberg, och att du trots allt verkar vara vid gott mod.
Stor kram Birgitta! |
|
|