|
||||
|
||||
Nya medlemmar?
Nya medlemmar?
Jag ser att Thoper inte längre står som senaste medlem, utan "Mats" har tillkommit som medlem den 14 oktober. Janne, är det så att du nu har lyckats få bort problemen som har funnits och att du nu kan plocka in nya medlemmar? Birgitta. |
|
||||
|
||||
Sv: Nya medlemmar?
Det hoppas vi på Birgitta
/ Kajja |
|
|||
|
|||
Det samme har jeg lurt på?
Thoper har på et vis blitt en del av ‘Kalimera-bildet’, - for evig og alltid - nå står sannelig Mats oppført som siste registrerte medlem. ( Velkommen Mats ). |
|
||||
|
||||
Såg också det häromdan men tyckte det var konstigt att "Mats" inte ville skriva något... så kanske bara en test
|
|
||||
|
||||
Citat:
Jag får åka till Grekland oftare och träffa folk ”live” så att de kan bli medlemmar i forumet. |
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Även jag reagerade på "Mats". Så roligt att Kalimera har fått en ny medlem! Hoppas Mats blir en aktiv sådan.
Citat:
/ Anne |
|
||||
|
||||
Ja eller hur, åka till Grekland för att ragga nya medlemmar hit
|
|
||||
|
||||
Roligt, men varje ny medlem skulle bli väldigt dyr.
|
|
|||
|
|||
Å nu är Thoper nyaste medlemmen igen!
Vi tappade bort Maths i senaste städningen på forumet Lena |
|
||||
|
||||
Haha, värst vad jag har blivit aktuell här! Har missat denna tråd tidigare!
Jag har nu varit medlem i mer än 3,5 år, vilket jag uppskattar väldigt mycket! Lämnar gärna platsen som sista medlemmen till någon annan! Hoppas bara att Mats blir kvar, ser just att jag har ”återtagit” platsen igen. /Thoper Senast redigerad av Thoper den 2019-11-13 klockan 21:35. |
|
||||
|
||||
Citat:
Kanske han var en fiktiv person👤?! Ett experiment, en test, ett försök.. Om Mats finns i verkligheten så hoppas jag att han får komma tillbaka! A new member & Kalimera could be "a perfect Mats" / Kajja Senast redigerad av Kajja den 2019-11-13 klockan 23:17. |
|
|