|
||||
|
||||
Sv: Hälsningar från Folegandros
Tack för alla rapporter och alla fina bilder!
Hälsa Paris och Julia från mig och Camilla. |
|
||||
|
||||
Eftersom jag insjuknade de 3 sista dagarna i Grekland, i vad som när jag kom hem visade sig vara inflammation i en tarmficka, så har jag inte varit aktiv här på ett tag Jag var så dålig så mitt fokus var bara att jag skulle ta mig hem
Därför missade jag att du Janne bad mig hälsa när vi var på Honeymoon hotell Det var sååå varmt och jag vistades mest på rummet i min säng med feber och magsmärtor Är nu mycket bättre och har mycket att läsa här på Kalimera Tack alla ni som följde oss på Folegandros //maji |
|
|||
|
|||
Det var tråkigt, Maji!! Men skönt att höra att du är på bättringsvägen och hemma i Sverige igen.
Stort tack för dina rapporter från Folegandros! Hur mycket jag än älskar Grekland och dess öar finns dock alltid detta orosmoln med hälsovården (framförallt på öarna) den är inte så lysande, tyvärr, även om de gör så gott de kan med begränsade resurser. Fortsatt god bättring, Maji!! Catlady |
|
||||
|
||||
Så tråkigt att du blev sjuk, Maji. Det är ju alltid jobbigt och i synnerhet om man är på resa.
God fortsatt bättring och tack för alla fina rapporter och bilder! / Anne |
|
||||
|
||||
Tack snälla ni 🙏
//maji |
|
||||
|
||||
Tack för alla rapporter!
Jag har börjat packa för min resa från Naxos till Umeå. Jag åker i övermorgon, men tycker att det är så tråkigt att packa för hemresa så jag förbereder mig nu. Birgitta. |
|
||||
|
||||
Ja packa för hemfärd brukar inte vara så kul Fast jag tror att denna gången var första gången som jag bara ville komma hem Det berodde förstås på att jag mådde jättedåligt Nu längtar jag bara till slutet av september då vi har billiga flygstolar till Chania 🤗
Förstår att det är en krock att komma från Amorgos till Naxos Bra ändå att det finns plats även för oss som inte vill betala dyrt för solstolar Fina bilder igen och deras restaurang på taket kanske man borde besöka någon gång 😉 Ha nu en fin resa hem och vi önskar dig en fortsatt fin sommar där hemma // maji / Ing-Marie och Kenth |
|
||||
|
||||
Citat:
Vad skönt att du är bättre nu. Feber i den balkanvärme som varit låter inte alls kul. Hoppas du får svalare dagar i höst på Kreta. /Getpinglan 🐐🔔 |
|
|