|
||||
|
||||
Några timmar över
Sitter nu på Arlanda och har fått några timmar över till dagstidningsläsning på internet samt en skön, lång frukost. Planet till Samos är några timmar försenat så det är bara att ta det med ro. Har sovit på Rest and Fly som verkligen rekommenderas. Sköna sängar och billigt. Fräscha duschar och toaletter. Har sovit som en prinsessa för några hundra mindre än vad ett rum kostar på Ibis eller Arlandia. Det får vi tacka en kreativ norrlänning för.
Vi har tidigare i en tråd diskuterat skor inför resor till Grekland och för några dagar sedan inhandlade jag Ecco Receptor som är helt underbara. Har vinterkängan sen tidgare och båda rekommenderas starkt. Sommarvarianten är jätteskön med lufthål på sidorna, bra stötdämpning, lätta och tvättbara i Gore-Texmaterial. Inte allt för dyra heller bara 750 kr. Perfekta för långa Greklandsvandringar.Finns även i en variant med öppen häl men själv gillar jag stöd runt om eftersom jag går ganska långt. Eva |
|
||||
|
||||
Sv: Några timmar över
Hej! ha en trevlig resa och hoppas du snart får gå till gaten och flyga till grekland!
|
|
||||
|
||||
Förhoppningsvis sitter du på planet nu Trevlig resa
//Zanét |
|
||||
|
||||
Hoppas du får en härlig resa!
|
|
||||
|
||||
Vilken härlig bild Lindiz!! Den blir man glad av
Ha det superskönt Eva och ta väl vara på tiden! |
|
||||
|
||||
Trevlig resa Eva!
|
|
|||
|
|||
Ha en underbar resa!!
Marie |
|
||||
|
||||
Hejsan vännen Eva!
Nu har du nog både hunnit landa, och törnat in. Hoppas att madrassen är ok Självfallet hoppas jag att du kommer att få en härlig ledighet Njut av allt det goda och trevliga som bjuds. Vi hörs då vi har kommit hem igen. ha det så gott!! Bästa hälsn.//Birgitta |
|
||||
|
||||
Kom ivag fem timmar forsenad. Pga en rejal forkylning tillbringades forsta dygnen pa Samos halvt nedbaddad. Hyresvardinnan Eva ar en riktig parla pa att pyssla om sina gaster. Gjorde en liten bergsbyutflykt med nagra andra turister bla Inge fran Pythagorion Club och gick pa rundvandring med Ove? samma klubb som tilsammans med sin hustru visade oss bade gamla och nyare utgravningar. Ar nu pa Patmos sedan att par dagar och sedan vantar Fourni.
Eva |
|
|