Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Hälsningar > Hej då, nu åker vi

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2006-06-02, 23:42
Briges avatar
Brige Brige är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Snart "bär det av"

Mindre än två dygn kvar...............så är vi luften
Packat ännu Nää, det hinner jag nog
Här ska delar av golvet brytas upp, isoleringen måste förbättras, så vi har haft en del att plocka med, möblera om en del o.s.v. Katten Fanny har nu varit "borta" i 2 dygn och vi hoppas att hon kommer tillbaka innan vi åker. Det känns lugnast så. Samtliga tre raringar ska bo på kattpensionatet o ha semester när vi är på Kreta.
Trött är jag, just nu, men glaaad
Till alla er som blir hemma; jag hoppas verkligen att sommarvärmen kommer snart.

Hälsn.//Birgitta
Svara med citat
Gammal 2006-06-03, 21:29
Zanéts avatar
Zanét Zanét är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2005
Standard Sv: Snart "bär det av"

Önskar dig med familj en riktigt trevlig resa Håller också tummarna hårt att Fanny vid det här laget har kommit tillbaka

//Zanét
Svara med citat
Gammal 2006-06-03, 21:35
Briges avatar
Brige Brige är inte uppkopplad

Citat:
Ursprungligen postat av Zanét
Önskar dig med familj en riktigt trevlig resa Håller också tummarna hårt att Fanny vid det här laget har kommit tillbaka
//Zanét
Tack Zanét! Tyvärr lyser Fanny med sin absoluta frånvaro Men grannen som ska vattna blommor o.s.v. har lovat att skjutsa upp henne till "kollot", om hon dyker upp efter vår avresa.
Annars är allt, och då menar jag precis allt, klart det är därför jag har tid att sitta här och vara "sällskaplig"
/Birgitta
Svara med citat
Gammal 2006-06-03, 21:48
Zanéts avatar
Zanét Zanét är inte uppkopplad

Reg.datum: jan 2005

Citat:
Ursprungligen postat av Brige
Tack Zanét! Tyvärr lyser Fanny med sin absoluta frånvaro Men grannen som ska vattna blommor o.s.v. har lovat att skjutsa upp henne till "kollot", om hon dyker upp efter vår avresa.
Hmm, inte mycket lönt att säga varken a eller b när det gäller katter som är så egensinniga och självständiga i sin natur. Hon har kanske reagerat på resväskor och annan aktivitet och försvunnit för att visa sin protest. Håller fortfarande tummarna att hon dyker upp igen

Färdigpackad och klar långt i förväg låter himla härligt Tillhör själv kategorin som packar och fixar i sista minuten Förra sommaren bar det sig inte bättre än att från det att biljetterna bokats och fram till take off var det bara 8 timmar Då gick det verkligen undan och t o m smutstvätt åkte ner i resväskorna i ett rasande tempo

Återigen, ha en riktigt trevlig semester! Nu är det dags för grekiskt musik-tv-program...

Glad Pingst!

//Zanét
Svara med citat
Gammal 2006-06-03, 23:09
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad

Ønsker dere nok en d e i l i g KRETA - ferie, Birgitta

Kari
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 18:50.