|
|||
|
|||
Snart lyfter vi!
mot Thassos och planet tar oss från Arlanda den 20/6. Vi ser verkligen fram emot att anlända till ett vackert Grekland.
Har hört så mycket fint om denna gröna ö och det ska bli spännande och se hur jag, min sambo och son upplever den? Har kollat in vädret nu i flera dagar och det verkar vara varmt & skönt där nere, precis som vi vill ha det... Har laddat upp med minneskort till kameran för här ska det fotograferas som aldrig förr, det är mitt största intresse i livet. Ha en härlig foto sommar ni med som ska till Grekland! Hör av mig om resan när vi kommer hem till sverige igen den 5/7, vi hörs! Mvh Marie |
|
|||
|
|||
Sv: Snart lyfter vi!
Kalispera.
Vi önskar en trevlig resa( kalo taxidi) till Thassos en helt fantastisk ö, vi var där på våran bröllopsresa för 5 år sedan, ser fram emot att hör om er resa när ni kommer hem igen. Var ska ni bo? Vi reser till Mytilini i år och hoppas den ska bli lika bra som alla andra resor till det underbara landet som vi älskar så mycket och tagit till hjärtan. bopia ( 66 dagar kvar) |
|
||||
|
||||
Citat:
Har aldrig själv varit på Thassos (ännu) men när jag tittar på kartan, så lockar den ön ibland... Ha nu en riktigt skööön semester! |
|
|||
|
|||
Hej! Vi ska bo på Ilio Mare i scala prinou, verkar vara ett fint hotell och det ska bli spännande!
Mvh Marie Senast redigerad av inkfish den 2006-06-18 klockan 10:50. Anledning: för långt citat |
|
|||
|
|||
Hej!
Jag lovar att rapportera hur resan har varit. Jag skriver resedagbok så det är inga problem. Mvh Marie Senast redigerad av inkfish den 2006-06-18 klockan 10:50. Anledning: för långt citat |
|
|