Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Hälsningar > Hej då, nu åker vi

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2006-06-16, 20:54
Ias avatar
Ia Ia är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: SNART Karpathos

Du får ha en god tur Nora og takk for gode råd til min tur... 3 August reiser jeg Det kjennes lenge til. Hadde jeg kunnet tatt ferie nå!!! Apollo selger T/R biletter, 1 og 2 ukers for kun kr. 598.- !! Avreise i morgen

Har en venninne som reiser på tur alene for aller første gang i morgen tidlig, hun har med seg datteren på 6 år. Jeg sier det går bra og at hun får en flott tur, men stakkars hun har knapt sovet de siste nettene .

Reiser uspesifisert med Saga så da er alternativet Lefkos eller Pigadia..., ble etterhvert litt engstelig for å havne i Lefkos for å måtte bo der i 14 dager da hun hørte at det var ett ganske avsidig sted uten bl.a. minibank...
Amopi hadde jo vært perfekt, men jeg tror hun får det bra uansett hvor hun havner.
Ser du en blid lyshåret jente/dame med litt fregner og en lyshåret, nydelig spinkel jente så får du hilse fra Ia og si at dette går så bra så

Ha det helt fantastisk!

Ia
Svara med citat
Gammal 2006-06-16, 21:53
anne anne är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005

Inkfish:Jag träffade ett par från Bergen på Karp häromkvällen. De sa att deras hotellägare, som har norska charterturister, sagt att flighterna från Bergen skulle återupptas igen nästa år. Så har du tur så stämmer det.

Dette høres jo flott ut dersom det stemmer.Da reiser vi helt sikkert til karpathos neste år.I år blir det 3 uker øyhopping i juli og 2 uker med leiebil på øst Kreta i september.Gleder oss masse.

Anne
Svara med citat
Gammal 2006-06-17, 22:51
Noras avatar
Nora Nora är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2005

Puh, endelig ferdig pakket! Nå kan jeg bare sitte og roe meg litt ned, om en og en halv time reiser vi! Nå bare håper jeg at ikke jeg har glemt noe.. Hadet bra alle sammen, Karpathos, here I come!
Margrethe
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 20:31.