|
||||
|
||||
Karpathos i morgon!
Jaha, så var det dags. Taxin beställd till 4.40 i morgon bitti. Dags att börja packa väskorna, kanske. Och i morgon kväll ska vi träffa familjen Panaretos på Pelagos. Det blir en ovanligt intensiv vistelse den här gången. Vi ska träffa Gita med familj, Riitta med familj, Pawik och flera andra vi har lärt känna på olika sajter om Grekland. Mycket roligt ska det bli!
Ha det bra, alla! Vi hörs igen när jag är tillbaka, om jag inte tittar in på Pot Pourri någon gång under tiden.. Kram, Karin |
|
||||
|
||||
Sv: Karpathos i morgon!
Hälsa så gott från mig .Heter Cecilia ifall de inte minns Cia
|
|
||||
|
||||
Nämen, ska du till Karpathos
Ha en härlig resa |
|
||||
|
||||
Önskar dig med familj en riktigt trevlig semester
//Zanét |
|
||||
|
||||
Ha en fin ferie på Karpathos og Regina!
Tilslutt blir det min tur også.... Ia |
|
|||
|
|||
Ha det SÅ härligt! Jag vet precis hur det känns!!!
Om en vecka så sitter vi själva i Nafplion på Peloponnessos med en kall resina!!!! Lissi |
|
||||
|
||||
Ta det så vackert så länge Vi ses om en vecka Ingen Remos den här gången,vi får nöja oss med Xronis och Vasilis sång förhoppningsvis
Jag skall jobba två dagar till Riitta |
|
||||
|
||||
Ha det så bra på en av favoritöarna! Och skriv gärna något i den vattenskadade gästboken på Pelagos Vårt lilla sällskap på 4 damer (två små, två lite större) skrev ett par rader på midsommarafton. Har undrat för mig själv efteråt hur handstilen såg ut efter den extra kannan med retsina
Ivi |
|
||||
|
||||
Ja Karin, nu sitter ni där nere och njuter.
Ha en riktigt härlig semester! |
|
|