![]() |
|
|||
|
|||
![]()
hejsan!
Jag och min pojkvän har bokat resa till Lefgas ocg PArga i augusti. Vi ska bo i LIGIA ? HAr någon vart där??? Vet någon vad det kostar o hyra bil på lefgas el parga??? Hoppas på ett svar från ER ... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Jag var till Lefkas för två år sen och bodde i Ligia på ![]() ![]() Har även varit i Parga, men det är nästan 10 år sen, men det var suuuupermysigt där! ![]() Hena - som borde friska upp minnet ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
birgitta |
|
|||
|
|||
![]()
ja det är vi ... vi har bokat en kombinations resa via apollo ...
Tror du det blir ngr problem ... kom med alla åsikter ... ![]() Hälsningar |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för ditt svar
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hallå!
Vet inte vem du tackade, men jag tar åt mig en del ![]() ![]() ![]() Hena Senast redigerad av Hena den 2006-07-18 klockan 00:17. |
|
|||
|
|||
![]()
Hotellet vi bodde på hette Alkyon och det var ett mycket bra boende med mycket trevlig och hjälpsam personal.
Hena - ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
hejsan!
vad vi fick veta av Apollo så är det organiserad förflyttning mellan Lefgas o Parga ... vad d blir för färdmedel vet jag inte ... tack för dina tips!!! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hena ....
Vad tyckte du om sträderna i LIGIA ??? Är det dyrt med mat... kan du komma på??? Jätte snällt men är väldigt nyfiken ![]() TACK ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej
Vi var på Lefkas i maj i år. Ligia är en liten by, lugn o stilla, några bra tavernor, så i det hela helt ok. Vi hyrde bil av Broumis (92 € för tre dagar ink. försäkringar etc)Vi gorde samma resa som ni ska göra för några år sedan och var mycket nöjda. Transfer mellan orterna gorde vi med buss( lite väntetid i Prevesa, så vi "gorde" byn) Ha en skön resa Peter/pew Senast redigerad av inkfish den 2006-07-20 klockan 11:09. Anledning: för långt citat |
|
|||
|
|||
![]()
Det låter jätte bra PETER! Tack....
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej!
Vi har också gjort en komb.resa för några år sedan. Vi bodde först i Nidri och sedan i Parga. Transfer skedde med taxi. Vi blev hämtade vid hotellet och fick sedan åka taxi hela vägen fram till hotellet i Parga. Fungerade jättebra fast chauffören körde vääääääääääldigt fort. Vi har varit på Lefkas många gånger och då brukar vi bo i Nidri. Vi har aldrig bott i Ligia. Det är nog lite lugnare där. Parga är också jättefint fast dyrare. Hoppas ni får en bra resa. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Halloj igen,
Vet ju inte vart i Ligia ni ska bo, det var inte mycket till strand där vi bodde, men några kvällsdopp blev det iallafall! Vi bodde inte i själva Ligia, utan lite utanför, mot Lefkas stad. Det fanns en taverna där som var fantastiskt bra! Vill du ha namnet på den så kan jag kolla upp det. Hena - på Samos om 3 veckor ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jätte bra om du kommer på namnet på den fina tavaranan... Bra att ha första dagarna
![]() En sak till hur tog du dig fram till defina stränderna om Ligia inte har dessa? Med buss e dyl? Ha nu en härlig resa du me ... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hallå Sugarhoney!
Jag har försökt leta bland lite resematerial, men inte lyckats hitta så mycket (vi håller på och renoverar en del hemma... ![]() ![]() ![]() Är du fortfarande nyfiken så skriv ett pm, har några foton oxå, speciellt från Västkusten ![]() Mvh Hena - som är på Samos om 14 dar ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|