![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack! Äntligen någon läst OCH förstått!
Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() Citat:
![]() ![]() Citat:
![]() Peter |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Min vägde 14.... |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Peter |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Peter |
|
||||
|
||||
![]()
14 kg eller 17 kg!! Jag kan inte förstå hur ni kan ha så lätta väskor/ryggsäckar eller vad ni nu släpar omkring på era resor. Min väska brukar sällan väga mindre än 25-30 kg när jag ska åka hem! Då har jag ändå försökt att bli av med en del vikt genom att slänga t-shirts och annat onödigt att ta med hem!
Gör inte ni som jag, tar med en del godsaker hem ![]() Hur konstigt det än låter har jag aldrig fått ett påpekande vid incheckningen om att väskan varit för tung ![]() Okej 8 liter Metaxa väger nog bortåt 10 kilo eller nåt däromkring! Nu när det är så mycket stohej om vätskor osv i bagagen så får jag väl sluta att ta med denna dryck hem ![]() ![]() På tal om glasögon och de som inte ser att läsa vad som skrivs, har jag fel om jag säger att bläckfiskar, så kallade "Inkfishar" har bra syn ![]() ![]() Skönt att ni kommit hem nu, har saknat er ganska mycket! Själv så har vi blivit bjudna till, Håll i er nu, Turkiet på en långhelg den 12 Oktober ![]() ![]() MVH TurkYeasou ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hahaha! Kära Inkfish, nu tar jag det en gång till! Madrassen lägger jag inte i min väska, den ryms inte där. Den har jag heller aldrig behövt betala extra för, konstigt nog får jag väl säga. Min packning ner till paradiset brukar ligga runt 20-25 kilo inklusive stroman!
Tänk vad tiden rusar iväg, det var ju bara ett litet tag sedan ni åkte, du och Peter! Puss&kram Yeasou ![]() |
![]() |
|
|