![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hei,
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
inte spec.billigt till kreta iaf.
/emy |
|
||||
|
||||
![]()
Håller med!
Lenapg |
|
||||
|
||||
![]()
Satt på låset och skulle boka en aprilresa. Men det visade sig att de inte flyger i april.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vilka datum jag än testar att boka så får jag svaret att det är fullbokat. Maj, juni, juli.... det kan väl inte vara möjligt? Måste vara fel på bokningssidan....väl?
Carina |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Nu funkar sidan utmärkt!
![]() - Cecilia (som jobbar skift och enligt vaktlista, och därför inte kan boka sommarsemestern förrän tidigast i maj 2007) ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Konstigt! När jag tittar på de datum som du beskriver så blir det 3796 danska kronor tur och retur för 2 personer. Och det är f ö det billigaste jag lyckas hitta vilka datum jag än slår på. Förra året åkte vi med Sterling för ca 2500 danska. Så det är betydligt dyrare i år.
Carina |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Ruby |
|
|||
|
|||
![]()
Jag kollade också i dag. Kph - Athen TOR i Juni 12 dagar och fick priset 1498 Danska, dvs strax under 2000 SEK. Jag tänkte inte boka ännu utan bara se prisläget. Och det priset tycker jag är helt OK.
![]() Däremot så kostar taxi Svedala - Svågertorp enkelresa 325:- ![]() ![]() ![]() ![]() Peter |
|
||||
|
||||
![]()
Du får väl gå eller be nån köra dig .Lite långt från Bjuv annars skule jag ställt upp
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
// Helén som nog siktar på en påsklovresa |
|
||||
|
||||
![]()
En till här som gärna reser under påsklovet, MEN någonstans läste jag att FlyMe har en del problem...så jag undrar, om man vågar
![]() Att ta sig från Luleå till G-borg är inte speciellt billigt heller! Ivi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Man får väl ha is i magen och invänta att resedatumet kryper närmare. // Helén |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Sedan om det är så jäkla roligt att flyga LLA-ARN-GOT-ATH på en dag (blir väl en övernattning längs vägen också) kan man ju diskutera. Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Nu har jag inte mitt påsklov i slutet av april, utan under andra veckan av april
![]() Men det löser sig säkert på något sätt i alla fall ![]() ![]() Ivi |
|
||||
|
||||
![]()
Ibland är det inte möjligt att vandra i Kretas raviner redan i april. Alldeles för mycket vatten. Samaria brukar öppna först i maj.
Eva |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
|
|