|
||||
|
||||
Sv: Det har skett en olycka!
Vad härligt att få höra nyheter om din bror! Det är tufft att han miste tårna, men det kunde ha blivit mycket värre också. Explosioner är otäcka saker...
Vad glada mina elever blir, när de får höra detta Du ska veta att de har frågat. God Jul till dig och din familj Nikos! Ivi Senast redigerad av Ivi den 2006-12-17 klockan 10:30. |
|
|||
|
|||
Jag har oxå tänkt på din lillebror, jättetråkigt att han måste amputera sina tår men ändå är jag glad att det inte slutade värre.
Hälsa din lillebror så mycket från mig och mina barn som oxå frågat, och önska honom kala kristojenna från oss, och snart kommer Agios Vasilis Monica |
|
|||
|
|||
Ja jag har nu pratat med min lillebror men jag pratade inte med han om vad som har hänt utan andra saker för han är ju bara 5 år och han ska ju inte tänka på det som har hänt utan om andra saker istället.
Nu får vi gå över till Julafton snart tyvär kan min storebror inte fira julafton eller nyår för han står vakt i lumpen men det kommer flera vintrar och år. Önskar Er och Tackar er för allt och alla och önskar er en god jul mvh Nikos |
|
||||
|
||||
God jul!
|
|
|