|
||||
|
||||
LIMNOS/TRIST BESKED
Bäste Apolloresenär,
Vi skriver till er med anledning av er bokade resa till Limnos med bokningsnummer 061203-7127-00 . Då intresset för resor till Limnos sommaren 2007 varit lägre än förväntat kommer Apollo inte att trafikera sträckan Stockholm/Arlanda- Limnos mellan den 23 maj-15 augusti 2007. Ovan innebär att er resa dessvärre kommer att annulleras. Vi ber om ursäkt för att ovan inte kunnat meddelas er i ett tidigare skede och vi har full förståelse för de olägenheter detta kan komma att medföra er. Då vi gärna vill behålla er som kunder, erbjuder vi er en rabatt om 250 sek per person vid bokning av en ny resa inom Apollos sommarprogram 2007. Rabatten erhålles för varje fullt betalande resenär i en bokning. Observera att rabatten gäller ej ospecificerade resor eller enkelbiljetter och kan ej kombineras med andra rabatter såsom enhetspriser, internetrabatt etc. Rabatten gäller till och med den 14 mars 2007. Önskar ni boka en ny resa till annan destination ber vi er vänligen att kontakta oss på telefonnummer 0771-37 37 37 (Mån-Fre 8-19, Lör-Sön 10-15), dock senast den 14 mars. Har ni inte återkommit till oss före dess kommer vi att återbetala samtliga inbetalade pengar till huvudbokaren i aktuell bokning. Önskar ni tidigare återbetalning ber vi er vänligen kontakta oss. Vi beklagar att ovan situation drabbat er, dock är annulleringen i enlighet med de allmänna och särskilda resevillkoren för paketresor. Det är vår förhoppning att vi tillsammans skall kunna finna ett för er passande alternativ. Med vänliga hälsningar Apollo Resor AB Trafikavdelningen/Kundservice Apollo Resor AB Tel:08-673 84 20 (mån-fre 09:00-15:00) Fax:08-673 84 19 E-mail: trafiken@apollo.se |
|
|||
|
|||
Sv: LIMNOS/TRIST BESKED
Det var synd med detta besked verkligen. Limnos har tydligen inte lockat så mycket som behövs. Trist eftersom det verkar vara en trivsam ö med mycket lokal prägel på många sätt. Jag har också kikat mycket på Limnos men jag tyckte t.ex att Apollo´s hotell-utbud inte var så mycket att hurra för. Men det är ju vad jag tycker.
Hasse |
|
||||
|
||||
Ja, det var det verkligen. Limnos var ett nytt resmål för Apollo i år, Ving började förra året. Det visar hur svårt det är att komma igång med nya resmål. Om vi haft något Limnosfantast på forumet kanske det skulle varit annorlunda. Svårt med en ö som ingen känner till.
|
|
||||
|
||||
Vad tråkit för alla som har beställt resor...
Fast sommaren blir nog bra även i Sverige och i resten av Grekland Siri - som åker till Naxos i juni... |
|
||||
|
||||
Visst, sånt kan hända. Men 250 kr är en klen rabatt tycker jag.
|
|
|