|
||||
|
||||
Varför befinner de sig på viadukterna?
Hej alla kunniga människor.
Efter en mastondont resa i går som startade tidigt och slutade med Kalimeraträff måste jag få reda på följande: Vid så gott som varenda viadukt över motorvägarna i Danmark så stod och satt det människor och tittade ut över vägen? Vad gör de? Räknar bilar? Platespottar? någon som vet? // Helén |
|
||||
|
||||
Sv: Varför befinner de sig på viadukterna?
Har ingen aning !
Om jag sett någon stå över en viadukt någon enstaka gång, så har det varit polisen som haft fartkontroll! |
|
||||
|
||||
Citat:
privatdetektiver, spioner, eller "CIA's undercover agents"!!! Men, det är verkligen konstigt det du beskriver. dimitris |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Njae, den helgdag vi hade i fredags heter Store Bededag, men jag känner inte någon som varken ber eller "betar" den dagen . Däremot är det en stor konfirmationsdag den dagen, men det är det även alla söndagarna i denna månad.
Jag hörde om ett Ferrari-rally någonstans på norra Själland i fredags, - kan det möjligen vara läckra Ferrari-bilar man höll utkik efter? Men annars förstod jag det som att det var om lördagen du sett folk på viadukterna och jag har ingen annan förklaring än att folk har varit ute för att njuta det fina vädret och tycker kanske det är lite kul att ha god tid på sin promenad och stoppar upp en stund för att se på alla andra som har bråttom - eller också var där en fartkontroll och då kan det kanske vara spännande att se hur många som blir fotograferade av polisen. |
|
||||
|
||||
De hade väl hört att ni skulle passera...
|
|
|||
|
|||
..ja jag tror också att många hört att ni skulle till Flensburg och handla öl...De flesta andra åker ju till Putgarten
Lissi - som tycker det var jättekul att träffa er! |
|
||||
|
||||
Tanken slog mig också , de hade väl hört talas om dem som åkte till Flensburg när de ändå skulle till Lund... Vi åkte ju nästan lika långt till Kalimeraträffen, vår resa blev 98 mil dit, något kortare etapp på söndagen // Helén |
|
||||
|
||||
Citat:
// Helén |
|
||||
|
||||
Citat:
Mvh Janérik |
|
||||
|
||||
Hmmm, de kanske spanar efter den tid som flytt
|
|
|