|
Visa resultat för omröstning: Är du intresserad av Kalisperalinnen? | |||
Ja | 32 | 80.00% | |
Nej | 8 | 20.00% | |
Antal röster: 40. Du får inte rösta i den här omröstningen |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
|||
|
|||
Sv: Kalisperalinnen
Låter hur bra som helst,bara de är Greklandsblå..Kan berätta att jag köpte plattor till vår balkong och fick syn på några bland proverna som var "Greklandsblå",hittade sen inga bland kartongerna i affären...dök på en kille och frågade "Har ni inte de greklandsblå?...han tittade konstigt på mig,vet inte alla vad det är:-))Men nu är balkonggolvet Greklandsblått..
Senast redigerad av Athanasia den 2007-05-11 klockan 15:17. Anledning: stavfel |
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi - som gärna vill lära sig |
|
||||
|
||||
Skärpning! Tavli heter det. Tänk på att du är hedersgrek
|
|
||||
|
||||
[quote=Lissi;88988
Lissi - som gärna vill lära sig[/quote] Du kunde ju sagt till tidigare , har du inte lärt dig förr, så skall jag ta med mitt Tavli till Stockholm och lära dig. Tror inte att jag är kapabel att ge skriftliga instruktioner. Det är jätteroligt att spela och inte svårt att lära sig. // Helén |
|
|||
|
|||
..jag trodde väl att det var samma, men vågade inte fråga..Tavli spelas ju jämt i Grekland, men hur fungerar det på en knagglig strand??
Jag kan se minen på alla tavernaägare framför mig när vi alla börjar bre ut våra sandiga badlakan på borden på tavernorna i väntan på eller efter maten.... .. Lissi - med livlig fantasi... |
|
|||
|
|||
Citat:
Lissi - ledsen för att hon inte kan |
|
|