![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Holder på å planlegge årets ferie, men blir ikke enig med meg selv.
Turen går til Chania, og vi ønsker ikke ta turen til Platanias/Agia Marina denne gangen, Synes det ser idyllisk ut i Georgioupolis, men er det så øde som det ser ut som? Har med meg en 13-åring, som gjerne vil shoppe litt (og da mener jeg bare LITT) Og hva med Kalives eller Almirada? Håper virkelig noen kan hjelpe meg slik at jeg får bestilt snart... ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ingen?
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej! Jag skulle absolut välja Georgioupolis. Kalives är ganska okej ur shoppingsynpunkt, men i Almirida finns mest mäklarkontor. Från Georgioupolis är det enklelt att ta sig till Rethymnon, om din dotter vill ha flera affärer att välja bland.
Lino |
|
|||
|
|||
![]()
Må bare få si meg enig i at i Almyrida finns det ingen shoppingmuligheter...men ellers er plassen virkelig idyllisk! Vi hadde 14 dager de i fjor,i år går turen til Agia Marina.
|
|
|||
|
|||
![]()
Tusen takk for svar
![]() Vi trenger ikke store "shoppingen" for å bli fornøyd, barna finner mye rart på supermarkedene også ![]() Og det er vel ikke langt inn til Chania? Har mer eller mindre bestemt meg for Kalives eller Almyrida, men jeg sliter litt med å finne boplass. Noen som har tips? Mååå være pool, har barna sagt ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Vi bodde på Almyrida Beach.Fint hotell,og god mat!
![]() Vi tok bussen til Chania noen ganger.Enkelt og lett å finne frem.Husker ikke hvor lang tid bussen tok,men det gikk ganske fort. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Da har vi bestilt. 14 dager i Almyida, på Marianna apartments. Noen som har vært der?
|
|
||||
|
||||
![]() |
![]() |
|
|