Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2007-07-10, 19:46
Arnes avatar
Arne Arne är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Tack som värmer!!!

I inboxen inkom nyss ett tackmeddelande från en Kalimeramedlem.

Sådant värmer. Då sporras man att ånyo se meningen med att ägna tid till att skriva resebrev samt att med liv och energi ta sig tid att med glädje och engagemang besvara frågor på Forumet.

Jag tar mig friheten att med retuchering av avsändarens namn återge meddelandet.
""
Hej!
Även om vi inte är bekanta så måste jag få skicka Dig ett (eller snarare 1000) stort tack för alla dina resebrev och tips här på forumet. Vi är precis hemkomna från Grekland där vi, till sist, (äntligen) fick besökt och ätit kanongod mat på Gorgona och tillbringat några dagar i den fantastiska byn Kini på Syros. Inget av detta kanske hade ägt rum om det inte varit för Dina utmärkta tips. Regniga hälsningar från en som längtar tillbaka av hela sitt hjärta!!! ""

Läs och begrunda!! Tala om lön för mödan!! Vi blir så glada var gång dylika meddelanden anlända.

Arne och Hustru Birgitta
Svara med citat
Gammal 2007-07-10, 22:26
Paulinas avatar
Paulina Paulina är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2007
Standard Sv: Tack som värmer!!!

Vad roligt!
Svara med citat
Gammal 2007-07-10, 22:32
Hellens avatar
Hellen Hellen är inte uppkopplad

Reg.datum: maj 2005
Standard Sv: Tack som värmer!!!

Citat:
Ursprungligen postat av Arne Visa inlägg
Då sporras man att ånyo se meningen med att ägna tid till att skriva resebrev samt att med liv och energi ta sig tid att med glädje och engagemang besvara frågor på Forumet.
Läs och begrunda!! Tala om lön för mödan!! Vi blir så glada var gång dylika meddelanden anlända.
Arne och Hustru Birgitta
Vilket är er välförkännt efter all information och tips ni generöst delar med er av.
// Helén
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:25.