|
|||
|
|||
Om 22,5 h drar vi till Thassos!
Kl 7 imorgon åker vi från Arlanda till Thassos. Ser verkligen fram emot det. Har aldrig varit i Grekland förut..
Jag har stora förväntningar på Grekland efter allt man läst, hoppas verkligen jag äslkar det. Stämmer det man läser så finns det som inga andra alternativ :-) Längtar ihjäl mig efter ett dopp i Medelhavet och en kall öl vid pool-baren ;-) Vi ska bo på Ilio Mare i Skala Prinou, åker med Apollo. Här är hotellet: http://www.apollo.se/Travelling+with...m?Search=True& |
|
|||
|
|||
Sv: Om 22,5 h drar vi till Thassos!
Ha en riktigt trevlig resa till Grekland....ta ett dopp åt mig också i Medelhavet..får vänta tills 30/8...
|
|
|||
|
|||
Jassas.
Mycket bra val av resmål, Thassos är en underbar ö med fantastiska stränder, vi var där på vår bröllopsresa 2001 och har sedan dess pratat om att dit måste vi bara igen. Vi är helt övertygade om att ni kommer att få en oförglömlig semester på denna Ö, bada lite för oss också, vi åker först om 6 veckor. Kalo taxidi. bopia |
|
|||
|
|||
Då flyger vi med samma plan!
Jag är den trötta lilla tjejen som är sur hela flygresan! *ler* Hoppas ni får det bra! Själv blir det en vecka där och sen direktflyg till Aten, buss till Patra och vidare med båt till Zakynthos! Skall ju hinna med ett bröllop där också. Ha det bra Sverige |
|
||||
|
||||
Kalo taxidi perniki!!!! O hälsa till Zakynthos!!!! Vi kanske ses om du är kvar 21 aug...vill säga om jag kommer ner då, hoppas på det!!
|
|
|