Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Hälsningar > Hej då, nu åker vi

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2008-06-19, 11:39
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2005
Standard Knappt 22 timmar kvar....

...sen lyfter planet hoppas vi! Vi flyger med SAS och de brukar vara GANSKA punktliga Checkar in gör vi hemifrån.

Nu är ryggsäckarna framtagna och kläderna framlagda...och lite av dessa kommer ju att gallras bort före packning det vet vi ju av vana...
7 pocketböcker packas ner plus MP3 spelare..och böckerna kommer att finnas kvar på Tinos efter användning...Vår värdinna där kan ju svenska.
Yatzi -spelet får vi inte glömma. Semesterturneringen i Yatzi mellan Claes och mig är hård och det går åt mycket ouzo och retsina för att kampen ska bli så bra som möjligt. ..När vi inte spelar med Ahlgrens bilar som insats spelar vi om pengar som går till den gemensamma reskassan!
En korsordstidning ligger där också samt hygienartiklarna....Vandringsskorna åker jag i och sandaler stoppas i ryggan....

E-guiderna framlagda och alla fina tips om Tinos vi fått är utskrivna. Biljetter, pass, försäkringskorten, euro till första dygnet... Kameran och laddare finns där ..

Visst är det en härlig känsla så här före start??!!

Jag fick just ett mail från en väninna som ska till Tilos och var ju tvungen att ge henne massor av tips också..

Tja....vad mer..Nu ska blommor över i grannens trädgård för vattning och tidningen är avbeställd...

Undrar hur många fler vi är JUST nu som pysslar med samma sak????

Lissi - som behövde en paus
Svara med citat

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:47.