Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Naxos

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2008-07-18, 16:30
Natascha Natascha är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2007
Standard Bröllopsresa Plaka?

Hej!

Hoppas ni kan hjälpa mig.
Jag och min man ska på bröllopsresa till Naxos och vi åker den 23 augusti. Kommer bo på det nya hotellet vid Agia Anna/Plaka som heter Aegean Palace.
Grejen är den att när vi bokade resan så samtliga i personalen som var inne och jobbade på resebyrån att Naxos är ett perfekt ställe om man är ute efter sol, fina bad, bra hotell, lugn och ro. Och eftersom Plaka Beach ligger ca 6 km från Naxos stad så var det garanterat lugnt och mysigt.
Så vi bokade.

Men efter att ha läst på en massa om Naxos börjar jag undra... Är det verkligen lugnt och mysigt om kvällarna längs Plaka? Inget busliv? Vill ju absolut inte hamna på något ställe som kan jämföras med Ios eller Kos! Vi åker ju främst för att vila upp oss, njuta av varandras sällskap och ha lata dagar i solen.

Sen en till fråga när jag ändå är på gång.
Såg att någon hade lagt in bilder å Plaka beach, tagna i september förra året. Har du fler från Naxos från samma period?

Hoppas ni kan ge svar för jag börjar bli lite orolig att vi kommer hamn på värsta partystället. Kan ju i och för sig också vara kul men inte på sin bröllopsresa....

KRAM!
Svara med citat

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:16.