|
||||
|
||||
Sv: Boende och transport till Rafina 12-14 september
Citat:
Känns det bäst för dig att åka fredag, så kan du säkert få en fin dag i Rafina också om lördagen, men efter att jag tittat på GTP (Greek Travel Pages) vet jag att jag själv skulle satsa på katamaranen till Rafina om lördagen. Detta skulle jag eftersom det ser ut att finnas hela FYRA stora färjor till Pireus lördag eftermiddag/kväll (som reserv/nödlösning) - det ska bra mycket vind till för att dessa stora färjor också avlyses. En av dessa färjor, eller var det två, kommer in på morgonkvisten, och då spar ni hotellövernattningen. Trötta? Ja!, men som en nödlösning om katamaranen inte går till Rafina, så skulle jag acceptera detta. Om jag valde de lite tidigare färjorna skulle jag försöka hitta något/några hotell nära färjan i Pireus (det finns någon tråd om hotell i Pireus här i Forumet), ta med mig tel.nr. och ringa från färjan och be om ett rum. Vädret i september? Kan vara både helt lugnt och mer blåsigt, men vi satsar inte på avlysta båtar! Jag är säker på att allt ordnar sig till det bästa. Det brukar göra det i Grekland! |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|