|
||||
|
||||
hemma i sverige igen!! Tack alla
jaha så var man hemma i höstrusket igen då
När jag landade i Aten i to kväll var det 21+ ute....jag lämnade Sverige på morgonen med 6+ Men vad härligt jag har haft det...tack alla för era tips och visst hittade jag till parken och fick se blommor.."myser" Men vet ni...gud vad härligt det är med forum!!!!! Om ni kommer ihåg min ena tråd om tips att göra i Aten så skrev bettis att hon gärna tog en fika.... en fika vet ni vad det blev Jo när jag och sambon satt och åt middag bestämde han att vi skulle åka och bowla med våra vänner....vi ringde bettis och hon följde med, det sa bara klick direkt jag fann en vän iallafall från min sida Det slutade med att fikan på fredagen blev en heldag med att åka Metro och gå och fika och gå igen...så trevligt!! På kvällen var hon med oss på min favvo restaurang och på lö åkt sambon och bettis och jag till gå gator och sedan till Glyfada och sedan vidare till sjön Vouliagmeni...vi betalade inte för att gå in så vi satt och tag en kaffe på serviringen utanför ingången..men det är vackert där Ja visst var det mycket jag ville hinna med men allt går ju inte bara på ett par dagar, och jag ville vakna upp på hotellet imorse inte hemma i kylan och vardagen jag hoppas att jag snart kommer tillbaka och vi har ännu inte tagit ställning till flytt eller inte...så fortsättning följer (om ni vill se bilder från min resa så ser ni det genom att gå till min blogg som finns i min profil) TACK BETTIS FÖR DESSA DAGAR hej då så länge.../malin |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|