|
|||
|
|||
Båtluff i kykladerna
Hejsan!
Jag och min pojkvän har bestämt oss för att åka till Grekland i sommar och vi har blivit riktigt sugna på att båtluffa i kykladerna. Vi hade tänkt oss Naxos - Amorgos - Ios och kanske Milos ifall vi hinner. Vi åker den 25 augusti och landar i Aten 26 augusti på natten och blir borta i 15 dagar. Mycket av det jag har läst är att de är väldigt dyrt i augusti med boendet, hur mycket ska vi förvänta oss att de kommer ligga på per natt? Och sjunker priserna över en natt mellan augusti och september eller är det fortsatt dyrt under början av september månad också? Sen har jag ytterligare en fråga angående båtpriserna, jag gick in på www.bluestarferries.com och kollade prislistorna där jag fann Super Economy till naxos 10 euro för en biljett men när jag kollar med www.greekferries.gr till naxos låg priset på 30euro för en biljett. Vilket är de pris är det vi ska förvänta oss? Mycket av de här är vad som kommer få avgöra om det blir båtluff eller inte, eftersom våra pengar inte verkar räcka till så som de ser ut just nu. |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|