Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt > Om Forumet

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2009-07-15, 11:37
Netwolfs avatar
Netwolf Netwolf är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2005
Standard Rekommendationer i forumet

När man söker boende och öar, så använder jag gärna Kalimeraforumet. Speciellt när man är ute och luffar. Många rekommenderar öar och framförallt boende. Ofta när man bestämt sig för en ö, så söker man i forumet om någon har något bra ställe att bo på. Problemet är bara att vi människor har olika smak. Vissa har en strikt budget, som inte får överskridas. Andra betalar extra för ett boende enligt deras krav. Andra vill bo högt upp. Somliga vill bo nära stranden, eller mitt i byn. Någon prioriterar havsutsikt. Barnfamilj, singelresenär, vandringsbenägen you name it. Alla smaker finnes.
Därför vore det bra om man fick ett litet hum om hur den som rekommenderar själv vill bo. Man har genom åren lärt sig hur vissa kalemerianer vill ha det, men långt ifrån alla. Ibland har man kommit till ett rekommenderat boende och man har då blivit besviken. Men det är då enligt mina krav. Den som rekommenderade har ju sina krav.
Varför inte fylla i sin profil om hur man vill bo? Då kan man få en liten bättre bild över vilken sorts figur du är. Kanske något för Janne? Ett litet formulär, där man fyller uppgifter om tycke och smak.

/Netwolf
Svara med citat

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 17:36.