Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Karpathos

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2005-09-14, 20:26
Gita Gita är inte uppkopplad

Reg.datum: mar 2005
Standard Nästa års charterpriser...

Jag har ju förbokat en resa med Apollo för flera veckor sedan inför nästa sommar, och så tänkte jag att man kan nog utgå från årets pris och lägga till några hundringar, så får man en liten känsla av var man hamnar.

Fick bekräftelsen igår. Ökningen var 2700kr/person! Häpp! Fattade niente, ringde Apollo, fick prata med tre olika personer. Den sista frågade hur jag hade räknat, vad jag hade utgått ifrån. "Årets katalog, samma datum ungefär som nästa år, dvs slutet av juni". Vi båda hittade beloppet som jag hade sett. "Ja, och sedan har valt du balkong och sjöutsikt... så höjningen är bara 1800kr/person"

"Men ta då bort sjöutsikt och balkong" sa jag. Men se - det gick inte. Det fanns inga sådana lägenheter! (bara i prislistan) Då undrade jag varför de hade separerat priserna så i katalogen, om man inte kunde välja utan. Det är ju som att sätta ett pris utan sängar och tak, och sedan har man i tilläggskolumnen "sängar 500kr, tak 1000kr".

Hon höll väl med lite... Och så fick jag förklaringen att Karpathos börjar bli så poppis, så det finns utrymme att höja... grrr... surt är det...

//Gita
Svara med citat

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:13.