|
|||
|
|||
På väg.. /Ni är fantastiska!
Nu bär det strax av! I morgon kl 8.15 lyfter vi från Kastrup! Vi är alla spända av förväntan och det är helt utan tvivel er förtjänst! Vilket fantastiskt forum! Vilka fantastiska människor ni är! Mina tidigare besök på forum har endast varit i yrkessammanhang eller rent tekniska forum. Så jag var både förvånad och helt förundrad över den hjälp, de tips och den helt genuina vänlighet jag mött här!
Sedan jag registrerade mig har jag läst allt, tror jag , på siten.. Om öar, hotell, båtturer, tips, trix och bilder - allt har slukats! Jag har fascinerats av era resebrev, grävt djupt ner i forumet och bara låtit mig svepas med av er berättarlust! Jag har läst trådar om sängar, restauranger, hotell, skrattat åt Lissis husköp och glatt mig åt det fina köket, tagit del av de hemlösa katternas öde, läst alla Peters goda råd och reseförslag, rest med Arne på hela resan, avundsjukt följt med trådar om inbjudningar till Kalimeraträffar (i norr..). Med tårar i ögonen läste jag era vackra ord om Brige, en saknad vän. Världen måste ha blivit ljusare av alla ljus ni tänt för er vän. Vilket gäng ni är! Tack till alla er! Ni har verkligen gjort våra reseförberedelser både enklare, gladare och till en upplevelse i sig! Nu återstår själva resan! Första anhalt är Tinos, där Nikoletea (givetvis förmedlad härifrån (tack Lissi! )) möter vid båten i morgon eftermiddag! Tappa aldrig stinget alla Kalimeror! Hej på er! /Helena |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|