Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Egeiska öarna & Sporaderna > Skiathos

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2010-01-26, 12:42
Ingelas avatar
Ingela Ingela är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Men va svårt det blev!

Hej alla, hoppas ni håller modet uppe i vinterkylan!
Det försöker jag göra, med mycket god hjälp av Kalimera och ett frosseri i reseutbudet till Grekland inför sommaren.
Men - däri ligger mitt problem! Jag kan inte längre välja!

Jag har en liten dotter som blir två år i augusti och vi tänkte passa på innan födelsedagen att ta oss iväg två veckor på charter.
Först var valet rätt solklart - Skiathos som alltid. Men sen började jag grubbla...och grubbla...

Vi måste åka i augusti och alla som varit där då vet ju att det kan vara lite hektiskt om man säger så, trångt på bussarna, mycket trafik, trångt inne i stan.
Och helt plötsligt började jag få tvångstankar om en busunge som inte vill hålla handen utan gärna rusa iväg och gulp - hönsmamman i mig känner sig aningens oroad.
Och hur ska det gå på bussen...ut är det väl inga problem, tror inte det är så fullt runt nio på morronen när vi otåligt stampar och har varit vakna i tre timmar men hem på eftermiddagen...
Så - nån som varit där med en liten i augusti och kan bekräfta eller stilla min oro?
Funkar det trots allt?
Bör jag fundera på annat alternativ? (Inte Naxos, klarar inte av en mardrömsbåtresa till ).
Valet står mellan Karphatos, Kefalonia eller Thassos om det nu inte blir Skiathos).

//Ingela
Svara med citat

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 21:10.