Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2005-10-12, 15:09
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin

Reg.datum: nov 2004
Standard VM i fotboll

Ikväll spelar Sverige sin sista VM-kvalmatch, oavsett hur den slutar så är Sverige klart för VM i Tyskland, det finns visserligen ett hot men det är så litet att det egentligen inte finns. Som Harrisburg. Även Norge har hygglig chans att gå vidare, svårare är det för Danmark och Grekland, även om chansen finns. Hur som helst kommer det att råda fotbollsfeber i Sverige och i stora delar av världen nästa sommar. Många kommer säkert att lägga sina semesterdagar hemma framför teven, eller kanske rent av på plats i Tyskland. När EM i fotboll gick i Portugal 2004 (då Grekland vann) valde ganska många svenskar att lägga sina semesterdagar där.

Själv är jag väldigt intresserad av fotboll, och är Sverige med i ett VM ska det mycket till att jag missar en match. Men även om jag gillar fotboll kan jag tycka att det är lite trist när jag är i Grekland under ett stort mästerskap, alla kollar på teve, överallt finns dessa sprakande teveapparater: i barer, på tavernor, på torg, i gränder osv. Ni som inte heller gillar detta bör undvika Grekland mellan den 9 juni-9 juli nästa år. Själv hoppas jag kunna följa VM hemifrån och vara i Grekland när det inte är VM.

Hur är det med er andra, är det någon som prioriterar VM i Tyskland i stället för att resa Grekland nästa sommar?
Svara med citat

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 09:26.