Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Hälsningar > Hej, nu är vi tillbaka igen

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2010-08-03, 20:17
litentuvas avatar
litentuva litentuva är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2008
Standard hemma...

Jaha hoppsan så var 33 dar på Kreta över. Landade i går kl 22 efter en smidig resa med zcech airlines, inga problem trots mellanlandning och något försenad start från Heraklion. Trodde jag skulle skriva mer från vår resa men det var i ärlighetens namn skönt att ha datorn på avstånd. Vi har haft det toppen, både solo och i glada vänners lag. Har även hunnit med att stifta bekantskap med Yanna som skriver här på kalimera och fått se hennes supergulliga och fina hus i gamla stan, har träffat Martinifk och Ronja också. Trevligt! Bästa nyupplevelsen var Loutro som jag ju skrivit om i ett tidigare inlägg, slår det mesta av det jag upplevt på Kreta. Men såklart Rethymnos puls är inget jag vill vara utan ej heller våra dagsturer till sydsidan och Elafonissi som numera blivit lite av en tradition.
En toppensemester helt klart. Vi råkade ut för bensinstrejken och visste först i söndags om vi skulle få bensin så att vi kunde ta oss till flygplatsen, spännande... Skönt att vi slapp hitta en lösning på det problemet.
Svara med citat

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 07:42.