|
|||
|
|||
Förslag på öar
jaha då var de sitt första inlägg här har läst igenom forumet en del.. Och de finns väldigt bra info här..
Har inte ö luffat tidigare.. Men nu blir det två veckor i sep.. Har varit på Kreta, kos, och Rhodos tidigare.. Men bara charter.. Så nu blir det att planera lite mera. Jag o min flickvän tänkte ta och flyga till Aten, kanske en övernattning för att sedan ta färjan ut mot öarna för att vi inte ska resa runt så mkt första gången tänkte vi att 2st öar kunde vara lagom. Vi är ute efter fina stränder god mat ( och dykning/snorkling för mig iaf hyra en scooter o hitta små egna mindre stränder.. En ö som vi fastnat lite för är Naxos som verkar ha en del av de vi söker iaf ? Sen vet vi inte vad vi vill åka... Vi har tittat på Amorgos, men verkar inte ha så bra stränder? Ios ? Paros? Vi tittade även på milos, ligger ju en bra bit ifrån.. Men nån timme mer båt gör inte så mkt.. Kom gärna med fler förslag.. Blev att vi mest tittat på de som var nära Naxos.. Tjejen ville inte santorini.. Annars hade de varit ett alternativ Tacksam för svar / Fredrik Senast redigerad av f_nyh den 2011-08-16 klockan 14:06. |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|