Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2012-06-15, 22:38
Ewakis avatar
Ewaki Ewaki är inte uppkopplad

Reg.datum: apr 2005
Standard Sv: Sittplats

Citat:
Ursprungligen postat av nilam Visa inlägg
Men då kan ju jag tycka att det är lika hänsynslöst att du sitter med dina långa ben bakom mig så jag inte KAN fälla sätet... Då borde du kanske köpa en plats med större benutrymme för att visa hänsyn till andra passagerare som betalt dyrt för att kunna fälla sitt säte Jag hade en sådan lång människa bakom mig från Rhodos för en månad sedan och då var jag irriterad... Vi hade då av olika anledningar betalat för att sitta längst fram med bra komfort

Det finns ju ,som alla vet ett, begränat antal platser med extra utrymme för benen...räcker inte till alla och nog borde väl vi tillsammans göra vårt bästa för att alla skall komma iväg och hem utan blåmärken på knäna, blodproppar eller kanske en smocka från någon som blir irriterad p.g.a. att den in absurdum håller "på sitt"? Min man är inte bara lång han är bredaxlad oxå och tar tyvärr plats ut åt sidorna med. Jag försöker krypa ihop så gott det går åt ett håll och på så sätt skapa plats men har han en person bredvid sig på andra sidan får den tyvärr lite sämre komfort. Hur skall alla de som inte passar in i mallen göra? Sluta resa? Chartra ett eget plan? Eller så finns ju möjligheten att visa hänsyn, hjälpas åt och inte bara tänka på sig själv? Eller?
Svara med citat

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:39.