Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Dodekaneserna > Karpathos

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2013-04-29, 11:43
Mikke Mikke är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Karpathos igen....;-)

Mandag 29 maj.
I morse sa sag jag ikke pippin, men vem vet, naer jag kommer tibax sa kanske den aer daer.....men jag har lite kort peau den, sa vi ska nog komma fram till vare e for pippi....
Just nu gasar jag runt pa en fraesch 50cc moppe me stora hjul, en san som jag gick omkull me i oktober forra aret....
Fint vaeder idag oxo, och idag haver jag med Andreas STORA borrmaskin, som han fatt av hollaendska gaester, borrat upp faesten for en kornisch.....det gick ok,fast den maskinen aer TUNG och jag har tendonitis plus tennisarmbage (epikondylitis)......sa jag far vara lite varsam me vaensterarmen. Sen har jag spacklat och malat och nu aer det vael kanske dax for lite mat.
Hade taenkt sticka ivaeg lite senare till Katodio, daer Dan med familj har sitt hus. Det vore kul att se det moblerat och klart,men vi far vael se hur det blir med fortsaettningen av dagen naer Andreas kommer puttrande pa sin Vespa.....Nagra ar hade han hal pa ljuddaemparen, sa man horde att han var peau vaeg flera minuter innan man sag honom.... :-)
Mikke
Svara med citat

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 19:25.