![]() |
|
||||
|
||||
![]()
H e l d i g v i s har jeg Hellasferier å se fram til i å r
![]() - reiser først på en ukes jentetur med barnebarna fk onsdag ![]() Neste sommer skal vi reise hele familien, 6 voksne og 3 barn, dvs to av barna er "voksne" sett med flyselskapets øyne ![]() Charter er utelukket, pga pris, og min erfaring med rutefly er at det lønner seg å bestille t i d l i g, og det stemmer, jeg h a r bestilt til g o d pris, vi skal fly med Lufthansa ![]() Vi skal ferie sammen en uke, så sprer vi oss etter eget ønske uka etter ![]() Nå gjenstår "kun" ![]() a l l e 9 ![]() ![]() Arne og jeg firer på de kravene vi bruker å ha denne uka ![]() Til Øya/stedet vi velger (har ikke utelukket fastlandet) ønsker vi en ikke altfor mange timers transfer med båt eller buss. Vi lander i Athen kl 13, så vi har mange muligheter ![]() Basseng er et must for både barnebarna og de to yngste voksne, så d e t skal det være ![]() Den neste utfordringen er å finne et sted som tilfredsstiller (de litt forskjellige ![]() ![]() ![]() I gangavstand ønsker vi også et litt større sted enn en "svensk" by, vi vil ha grender å vandre i, litt shoppingmuligheter og et trivelig havneområde/promenade ![]() Basseng skaper litt "problemer" kombinert med at vi trenger en leilighet til 5 i tillegg til to et roms studios ![]() Jeg har kommet fram til at Naoussa på Paros tilfredsstiller "kravene" og er et sted jeg gjerne vil reise med familien, veldig sjarmerende, men strendene i byen er vel kanskje det svakeste punktet, bra nok for meg.. men Ellers har jeg tenkt på ( mine ønsker ![]() ![]() - "problemet" når jeg har sjekket rundt på nettet er kombinasjonen av leilighet til 5 og basseng ![]() På Paros har jeg også tenkt litt på Piso Livadi, men kanskje det er et litt for lite sted? IOS tror jeg hadde vært "midt i blinken", men der blir litt for langt, t r o r jeg? Om noen har tips til meg, spesielt når det gjelder sted å bo, sier jeg på forhånd Tusen Takk ![]() Senast redigerad av kari den 2013-08-05 klockan 14:45. |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|