|
||||
|
||||
Senia i Naoussa, erfaring ?
Vi er 5 voksne damer som har bestilt den store leiligheten/Suite beregnet for opp til 6 personer på Senia hotel i Naoussa.
Nå som det nærmer seg er jeg litt i tvil da jeg har på følelsen av at balkongen er liten. jeg var innom og prøvde å få en titt i sommer, men leiligheten var opptatt så fikk ikke se. Men leiligheten hadde to balkonger, den ene mot trappen som gikk ned til basseng og bar ( mørk og under tak).. og da den andre helt på enden av bygningen ved trappen og med utsikt ut mot sjøen. mener å huske at det var den laveste leiligheten m balkong. Synes å huske at balkongen så liten ut, men studerte den egentlig ikke... Bilder er misvisende da de viser samme bilder for helt forskjellige boenheter. Har prøvd å sende mail, spurt om str. på balkong og om han Theo kanskje kan sende et bilde... Men han/de svarer ikke.. I følge nettsiden dems så har de bare en slik leilighet, men der står det også at den er ledig i " vår" periode... jeg har bestilt gjennom booking.com. Vet du Janne har vært der flere ganger... noen som helst kjennskap til denne leiligheten/suiten? Eller er det andre her som har bodd der og kan fortelle noe... Leiligheten er svindyr, mere enn hva jeg normalt betaler for å bo...! Fristende og finne noe annet... i allefall om dem ikke en gang gidder å svare. Hara studios rett over veien koster akkurat halvparten... dog uten frokost...og den skulle visst være veldig bra. Noen som anbefaler dette stedet?? Svaret jeg fikk på et annet spørsmål i en mail i Januar var ganske arrogant.. |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|