Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kykladerna > Paros & Antiparos

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2013-08-27, 21:28
Ias avatar
Ia Ia är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Senia i Naoussa, erfaring ?

Vi er 5 voksne damer som har bestilt den store leiligheten/Suite beregnet for opp til 6 personer på Senia hotel i Naoussa.

Nå som det nærmer seg er jeg litt i tvil da jeg har på følelsen av at balkongen er liten. jeg var innom og prøvde å få en titt i sommer, men leiligheten var opptatt så fikk ikke se. Men leiligheten hadde to balkonger, den ene mot trappen som gikk ned til basseng og bar ( mørk og under tak).. og da den andre helt på enden av bygningen ved trappen og med utsikt ut mot sjøen. mener å huske at det var den laveste leiligheten m balkong.
Synes å huske at balkongen så liten ut, men studerte den egentlig ikke...
Bilder er misvisende da de viser samme bilder for helt forskjellige boenheter.

Har prøvd å sende mail, spurt om str. på balkong og om han Theo kanskje kan sende et bilde... Men han/de svarer ikke..

I følge nettsiden dems så har de bare en slik leilighet, men der står det også at den er ledig i " vår" periode... jeg har bestilt gjennom booking.com.

Vet du Janne har vært der flere ganger... noen som helst kjennskap til denne leiligheten/suiten?

Eller er det andre her som har bodd der og kan fortelle noe...

Leiligheten er svindyr, mere enn hva jeg normalt betaler for å bo...! Fristende og finne noe annet... i allefall om dem ikke en gang gidder å svare.

Hara studios rett over veien koster akkurat halvparten... dog uten frokost...og den skulle visst være veldig bra.

Noen som anbefaler dette stedet?? Svaret jeg fikk på et annet spørsmål i en mail i Januar var ganske arrogant..
Svara med citat

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 13:38.