Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kreta

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2006-02-09, 19:12
Cec Cec är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2006
Standard Kreta til sommeren

Hei!

Etter å ha fulgt med litt her innimellom (tror jeg fant denne siden sist jeg var på Kreta for 4-5 år siden...:-)), har jeg nå endelig registrert meg...

Jeg skal til Kreta med min svigermor, svoger og kjæreste, mann og ett barn. Vi blir i alt 5 voksne og ett barn. Vi har tenkt å bestille rutefly til Chania. MEN vi har også lurt litt på å bestille et hotell som ligger på andre siden av øyen. (Sissi, tror jeg det het.) Spørsmålet da er... Hvordan kommer vi oss fra Chania til Sissi? Har regnet ut at taxi vil bli uforholdsmessig dyrt (ca 3600). Jeg så at noen andre her anbefalte et gresk bilutleiefirma. Er blitt fortalt at det er best å velge ett av de store internasjonale, men prisene hos dem er dobbelt så mye som dette greske Zakros. Kan dere fortsatt anbefale dette firmaet?

Hvordan er det å kjøre fra Chania til Sissi? Er det vanskelig å finne frem (tatt i betraktning at vi har sittet på fly i en del timer og det er kveld...:-))? Forrige gang vi var på Kreta leide vi bil og jeg kan erindre at kartet ikke stemte helt med virkeligheten og at mange av skiltene stod på gresk... Noen som har erfaring med akkurat denne kjøreturen fra Chania flyplass til Sissi?

På forhånd takk for svar!

Cec.
Svara med citat

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 11:43.