Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Hälsningar > Hej, nu är vi tillbaka igen

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2014-07-17, 14:20
karis avatar
kari kari är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard HJEMME igjen, og så GLAD

Det er en "NY" følelse å komme h j e m fra Hellas og være så GLAD for det, som jeg er akkurat nå
FAMILIEferien vår ble så vellykket, alle 9 like førnøyde, og, og, og

I n g e n av de "skrekkscenario" jeg "konstruerte" på forhånd skjedde
( forhold Arne og jeg kan "ta som det kommer" er verre når man har ansvar for 9)

Frankfurt Airport var veldig grei å finne fram på, vi hadde g o d tid
( det er ikke alltid det er bra å lese info på forhånd )

- alle fikk bagasjen i Athen
- det ble ikke streik(er)
- alle var friske
- været var HERLIG, litt mye vind et par dager, men ikke noe problem

NAOUSSA var det aller beste valget jeg kunne tatt, ALLE, både barn, unge voksne og vi gamle, var kjempefornøyde, på a l l e måter, med uka vi hadde der
KALLISTI Studios og Apartments var HELT TOPP

ANBEFALES

7 av oss skulle være en uke til i Hellas - vi reiste med Blue Star til Naxos.
Familien på fem ville gjerne være på Naxos og bodde i Ag Prokopios, der var Nikoletta studios et veldig bra sted å bo ( takk KR )

Arne og jeg reiste videre med Skopelitis til Iraklia
- det var faktisk første tur med Skopan på 10 år, på tide
Det var vårt første besøk på Iraklia, unødvendig å si at vi hadde det d e i l i g der vel?
Vi bodde trivelig på Maistrali 3 dager, før vi tok Skopelitis tilbake til Naxos og var sammen med familien på Nikoletta de tre siste dagene.
- som sagt, Nikoletta var et veldig bra sted å bo, og Ag.Propopios bra pga av den fine stranda.

Vi avsluttet ferien med et døgn i Athen, bodde sentralt og bra på Attalos Hotell - det var fint å få vist Familien litt av sentrale Athen, det var ikke plagsomt varmt heller, i fht det det kunne ha vært på denne tiden

- kan vel og si vi var heldige som kun så politiet og sperringene, og ikke kom midt opp i skuddvekslingen
-da Hellas mest ettersøkte terrorist ( heldigvis) ble tatt i går, etter å ha vært på rømmen og etterlyst siden 2012!
Men, vi visste jo heldigvis ikke h v a som hadde skjedd før vi leste VG på flyet hjem!!!

Før jeg avslutter vil jeg berømme Lufthansa
- komfortable seter med g o d benplass, og ikke minst virkelig bra service.
Vi hadde b i l l i g e økonomibilletter, likevel vel fikk vi servering ombord på alle fire etapper, to var varme måltider, og maten var god
Til maten kunne man velge alle typer drikke, inkl vin, og ikke bare enten eller, men også både og.

Når vi flyr med Sas og Norwegian er vi heldige om vi får en kaffekopp gratis, oftest må vi betale den og!

Kari,
som har all grunn til å være takknemlig, og det er jeg !
Svara med citat

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 08:32.