![]() |
|
||||
|
||||
![]()
23.mars sendte jeg en mail til Pacific Travel i Athen og bestilte båtbilletter, de kan hentes på flyplassen
![]() Vi skal reise 9.apr og fordi det er Skjærtorsdag i Hellas regnet jeg med at billettene til Poros (Flying Cat ) kl 15 fra Pireus ville bli utsolgt, og d e t har de blitt .... Men for første gang i Hellas, såvidt jeg kan huske..., føler jeg meg lurt/dårlig behandlet ![]() 26.mars fikk jeg to mailer fra Pacific, en om formiddagen: *Good morning! I will issue today the tickets and I will send you the confirmation!! Kind regards, - så om ettermiddagen: "I will send you the confirmation numbers tomorrow because I didn’t charge your credit card yet. Have a nice afternoon !!" Og jeg ble g l a d fordi jeg trodde alt var i orden, med landing i Athen såpass tidlig som 10.50, hadde vi g o d tid til båten kl 15, og det ville være...v æ r t, deilig å komme fram såpass tidlig... MEN 30.mars fikk jeg ny mail... fra samme dame: DEAR KARI, "PLEASE NOTE THAT THE SCHEDULE AT 15:00 IS FULLY BOOKED AND THERE IS ONLY AT 19:30? WHAT WOULD YOU LIKE TO DO? KIND REGARDS," S å .... vet ikke om flere tenker som meg ![]() ..., men j e g tror det er grekere som" trengte billettene bedre enn oss" ![]() - og har fått dem..."ikke verdens undergang" akkurat ![]() ![]() Så får vi se om vi bruker tiden i Athen sentrum, eller i Pireus ![]() |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|