|
||||
|
||||
Tilbake i Kardamili 24.April 2016 :-) Noen Bilder...
Det passer aldri.., jeg prioriterer ikke å skrive direkterapporter i feriene våre!
- jeg ville brukt for mye tid, fordi "linken mellom hodet og fingrene" ikke fungerer så raskt for meg... Men nå har jeg tenkt å "fortelle" om ferien vår, mest med bilder Søndag 24.april var vi endelig tilbake i Kardamili, det var 2 1/2 år siden sist.. lengselen var STOR! Kardamili er et sted for SJELEN, og bor man hos Stella får legemet "sitt" og - ellers er det selvsagt tavernaer med deilig mat i Kardamili og... Jeg må fortelle, synes det er rørende, i 2009 bodde vi for første gang hos Stella! Da snakket vi en dag om gresk mat, jeg fortalte at "Hirino me Selino"(svinekjøtt m/selleri) er en av mine/våre favoritter, og at jeg laget det hjemme i blant. Ved hvert besøk siden har Stella ventet med verdens beste "Hirino me Selino" når vi kommer "HJEMME!" : Siden det var april, hadde vi håpet det var snø på toppen av Profetis Ilias, men ikke denne gangen... vakkert er det jo uansett : Utsikten mot havet har jeg vel vist endel ggr Derfor en variant, utsikt fra vinduet på badet: Så velkomstmåltidet "Hirino me Selino": (hvordan går det an å få til s å mørt kjøtt?) Da var vi vel hjemme, d e i l i g - i neste innlegg blir det et gjensyn med byen |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|