|
|||
|
|||
Det kanske tar lite tid....
Det kanske tar lite tid innan folk hittar tillbaks hit från FB-kalimera, eller så kommer det att bli så här....mycket aktivitet där och lite mindre här..
Vore synd för FB-Kalimera i alla ära, men det är rörigt med all blandning av inlägg och jag saknar allt den aktivitet som fanns här. Fast nu är det ju sommar och alla är iväg på semestrar. Vi har betat av våra tre vår/sommarresor till Grekland och närmast väntar Blekinge, Mallorca och Normandie. Sen får jag njuta igen dryga månaden med avresa 17 septmeber med avresa till först Tinos och sen Syros och Pireus.....så åker jag hem och jobbar och tvättar och hämtar upp Claes , Sen åker vi i mitten av november till Aten/Pireus 10 dagar. Det har blivit tradition nu med novemberresa till Aten med omgivningar. Men sommaren här hemma är fin och Kalmar har MASSOR av gratisaktiviteter och konserter att njuta av. Idag blir det först kyrkogårdsteater där man får historien bakom några av namnen på gravstenar och sen lite senare alldeles vid närmsta torg från oss så ska Lisa Mysgovsky ha konsert kl 20. alldeles gratis, precis som varje tisdag och torsdag med olika artister. Hur har ni det runt om i landet i sommar?? Lissi |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|