|
|||
|
|||
Boende i Agii Apostoli?
Hej! Mitt första inlägg på detta finfina forum! Har dock tjuvläst under några år och det hjälpte mig och familjen till en underbar vecka på Skopelos och Thea Home Hotel i Septemer 2014.
Denna gång är vi lite mer sent ute. Bokade flyg till Chania den 2/9, ska stanna en vecka (första gången till Kreta) och tänker oss Agii Apostoli. Barnen är 8 och 10 år och då verkar AA perfekt med närhet till både fina stränder, Chania och utflykter. Det verkar ganska fullbokat i AA, men vi har hittat några boenden vi väljer emellan; Athina Beach Hotel (pool, ett + för barnen, dock bara lägenheter på bottenplan kvar, nära stränder), Calypso Hotel Apartments (ingen pool, dock väldigt nära stranden och balkong med delvis havsutsikt) och Sun city (Ingen havsutsikt men pool och nära strand). Finns det någon som har erfarenhet av något av dessa hotell? För/nackdelar. Jag läste någonstans om störande byggljud på Calypso, gäller det fortfarade? Tacksam för alla svar, ska boka så fort som möjligt. Tack på förhand / Jakob |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|