Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2016-12-07, 21:55
Lissi Lissi är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Charterresor

Citat:
Ursprungligen postat av Netwolf Visa inlägg
Ja, du Lissi. Jag förstår mig inte på dig. Häromåret när jag sa att jag inte kunde tänka mig att besöka diktaturländer, som t ex Nordkorea. Då minsann, sa du att du visst kunde tänka dig att besöka landet, bara för att se hur det var.
/Netwolf
Kan Du visa det inlägget? Det skulle vara så kul att se sammanhanget det skrevs i , för jag minns absolut inte detta...men så är jag ju 66 år så minnet börjar svikta......Verkar konstigt, då jag varken åker till Thailand, Turkiet, Kuba , Kina etc...
Kan inte minnas att jag nånsin längtat till Nordkorea Var det nån smiley efter?? Kunde ärligt sagt vara kul att läsa denna tråd. Det kanske Janne kan fixa länk till....
Men har jag sagt det så var det ju dumt skrivet eftersom jag aldrig i livet ens reflekterat över att åka dit.
Jag har aldrig ens varit utanför Europa....Israel har jag dock varit i på en resa med svenska kyrkan....

Men det är nog så att som det står i ett inlägg tidigare i tråden att vi alla syndar....Jag blir nog helt halshuggen här för att jag flugit med Ryan Air och EGENTLIGEN skulle jag aldrig flyga alls för det ÄR inte klimatvänligt....och det vet jag.

Men jag lovar Dig Netwolf att jag kommer att gilla Dig och Dina inlägg jättemycket även fortsättningsvis även om Du vill bo på AI....men jag kanske inte kommer att förstå Dig. Men det är en helt annan sak.

Lissi

Ämnesverktyg
Visningsalternativ

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 23:25.