|
||||
|
||||
Vad är bäst och billigast..................
Hej alla!
Jag har varit på Kefalonia,Kreta,Andros,Aten och Korfu. I början på min reskarriär bodde jag på 3 -stjärniga hotell. Charterresor hela tiden, med frukost eller utan.Det jag har erfarit är att jag får bo på 4 eller 5 stjärniga hotell i Grekland för att få en skäligt bra standard. Jämfört med Spanien, där det kan räcka med 3 eller 4. På senare år har jag alltid haft halvpension eller All Incklusive då det har varit mest lönsamt.Men det har inte varit i Grekland. Charterresor kan bli tråkigt i längden då jag har rest i några år,är nu 52 år. Jag ska åka till Agia Marina i september i två veckor och bo på ett 4-stjärnigt hotell byggt 2005.Frukost och middag ingår i priset och då betalar jag totalpris/dygn 428:50/person.Är ok. Jag kan tänka mig att boka bara flygresa och ordna hotell själv. Men frågan är om det blir billigare? Visst vore det kul att få kolla runt och välja själv.Men frågan är om det är värt det? Jag har ingen erfarenhet av att ordna flygresa och boende själv. Därför ber jag er övriga "Kalimeror" att vara snälla och berätta för mig och komma med förslag. MVH Pia-Marianne och tack på förhand. |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|