|
||||
|
||||
Evia...eller Peloponnesos?????
Hej igen.....
Vet inte hur många ggr jag frågat här nu! Vi skall antagligen bila ner till Grekland från Göteborg...inte bestämt oss ännu.Har en 15-åring med oss,som inte vill komma till ett alltför lugnt ställe,inte vi heller kanske. Skall iallafall en sväng in i Aten,det vet vi.Svärfar bor där. Var på Egina i somras,o det var helt ok.Men nu har vi sett den ön. Vore kul med nåt nytt. Vi prata om att åka till Peloponnessos och åka runt där,men när man kollar in det stället,verkar det väldigt lugnt o nästan lite tråkigt! Har jag fel? Evia har vi också kikat på,men är lite tveksamma. Man kan ju ta sig till Skopelos mm därifrån,men...... Vi har helt enkelt kört fast,det finns för mkt att välja på. Vill inte ligga o trängas på typiska turiststränder,men inte heller ha det för lugnt! Finns det ställen för oss? Börjar tvivla! Slutar väl med att vi åker tillbaks till Egina och utgår därifrån. Kan man ta sig från Peloponnesos till Egina med färja? Man blir verkligen helt tokig,när man kollar runt o skall bestämma sig för vart man skall....tillslut kan man inte bestämma sig. Vi är inte helt främmande för att flyga heller,men man upplever mer landet med bil,tycker jag. Ha det bra alla..... |
Ämnesverktyg | |
Visningsalternativ | |
|
|