|
|||
|
|||
Kato Stalos????
HEj!!!
Någon som befinner sig i Kato stalos just nu - eller nyss varit där och vet hur vädret är ; är där värmebölja nu ?!? Håller på och ska boka en resa dit men vill inte åka om där är "jobbigt" varmt! Tycker det är skööönt att bada men vill gärna kunna se mig omkring lite också!!! Undrar om någon bor/bott på Hotell Pergasus - ska ev, bo i enrumslägenhet där-någon som kan rekommendera det? Är tacksam för all info jag kan få om Kato Stalos och Chania. Och andra intressanta platser i närheten. Undrar hur det är med shoppingen i Chaniastad ; någon insatt som har några bra tips!?! Är det dyrt att handla kläder och skor??? Något särskilt som är prisvärt??? Tar också gärna emot tips om bra restauranger och cafer och olika maträtter... Undrar om det är dyrt att "leva" där??? Många frågor blev det... vet inte om jag skulle ha skrivit i olika trådar!`! Är ingen van chattare... Hoppas ALLA som kan säga något om värmen eller komma med några tips ...skriver några rader till mig !!! HA EN FORTSATT SKÖÖÖN SEMESTER!!!! |
|
|