|
|||
|
|||
Hemkommen från Georgioupolis.
Hej
Kom hem fredagen den 10:e efter en helt UNDERBAR vecka i Georgioupolis. Jag är totalförälskad både i denna underbara by & hela Kreta. Detta var dessutom mitt första besök i Grekland någonsin. Jag reste ensam och gör man det så är man tvungen att ta egna initiativ till vad man vill göra & uppleva. Jag hade bokat min resa genom Apollo & bodde på hotellet Georgioupolis Beach som var beläget nästan alldeles nere vid stranden. Jag kan varmt rekommendera det här hotellet eftersom det var otroligt välskött. Mycket god mat, underbart trevlig personal & läget gjorde ju att man inte precis behövde anstränga sej för att ta sej till beachen Byn är mycket mysig & det var mycket liv & rörelse runt det lilla bytorget. Ett alldeles perfekt ställe för mej som reste själv, att strosa runt i och omkring. Jag gjorde 2 utflykter, en till Elafonissi & en till Knossos. Jag kommer definitivt att återvända, var så säker Vill du kika på foton ifrån min tripp kan du göra det här. (PS. Klicka på "Bildspel så ser du fotona i sin naturliga storlek.) Å du som är lycklig att ha bokat en resa dit & ska resa snart ...du ska veta att jag är avundsjuk på dej just nu...hehe Nästa gång blir det 2 veckor för mej istället för 1. Ha det gott alla & njut av denna underbara ö när ni kommer dit |
|
|